Iets meer dan 2 weken - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Familie Hermans - WaarBenJij.nu Iets meer dan 2 weken - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Familie Hermans - WaarBenJij.nu

Iets meer dan 2 weken

Door: Dana

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 November 2012 | Nederland, Oisterwijk

Ik dacht omdat de site van ons vijven is, vast een verslag van mij, voor ons vertrek. Want dat is ook wat we willen doen tijdens de reis een verslag van iedereen. Zodat we alle vijf onze verhalen kunnen delen. En dat is ook leuk om terug te lezen als we terug in Nederland zijn.
Na maanden van voorbereiding is het dan bijna zo ver, eindelijk gaat de reis bijna beginnen. Ik zie wel erg op tegen de lange reis/vlucht, maar als we daar zijn zal ik dat snel vergeten zijn.
Ik ben zo onwijs benieuwd wat Australië ons te bieden heeft en wat voor moois we allemaal gaan zien. Maar dat zal genoeg zijn met bijna om de twee dagen een andere plek!
En de reis krijgt nog een mooi staartje doordat we gaan zien waar papa tien jaar van zijn leven heeft gewoond. Dat vind ik toch het mooiste aan de reis. Dat je als dochter kun zien waar je papa heeft gewoond en zijn jeugd heeft doorgebracht. In wat voor omgeving, land en huis.
Dat wij die kans krijgen vind ik echt top!
Ik kan niet wachten tot het zover is!
Groetjes Dana

  • 05 November 2012 - 06:23

    Kath:

    Ben zo benieuwd naar jullie ervaringen en de emoties!
    Dit is ideaal om contact te houden met NL!
    Hopelijk hebben jullie er wel de tijd voor! Haha!
    Want er zal toch altijd tijd te kort zijn!

  • 09 November 2012 - 21:26

    Dana:

    Haha leuk nu al een reactie!!
    Daar maken we wel tijd voor hoor Kath! Want niets zo leuk om je ervaring later thuis terug te lezen! En te delen met vrienden en familie!
    Groetjes

  • 11 November 2012 - 16:29

    Maaike:

    Leuk dat we jullie reis mogen volgen!
    Groetjes Koen en Maaike

  • 19 November 2012 - 21:55

    Cathy, GJ, Rub, Iris En Vin:

    Heeeeeeeeeeeeeel veeeeel plezier van ons gewenst aan jullie allemaal. Geniet van de super ervaring samen in het mooie Australie:) En natuurlijk een hele goede vlucht, hopelijk verloopt alles gewoon rustig. En Dana alvast beterschap met je oren.. ;)

    Liefs van ons xxx

  • 23 November 2012 - 06:53

    Kath:

    Hopelijk gaan jullie er gauw wat opzetten! Ben zo benieuwd!

  • 23 November 2012 - 16:30

    Joanne:

    En? Hoe is de reis geweest? Inmiddels beetje geland? Geniet! XxX

  • 23 November 2012 - 20:24

    Annie En Jan:

    Hoi allemaal,
    Zijn jullie al een beetje gewend aan tijd en weersverandering? Hoe is het in Scarborough? Basje heb je al auto gereden en ging dit goed? Met Mylo gaat het goed.
    Lieve groetjes Jan en Annie

  • 24 November 2012 - 09:59

    Jessy:

    Hallokidokie!! Wat leuk zeg, zo'n site!
    Ik ben ook zo benieuwd naar jullie ervaringen etc!
    Kan haast niet wachten op het volgende bericht.
    Geniet ze lekker, vermaak jullie maar daar twijfel ik niet aan!
    Groetjes aan iedereen!!
    Dikke kus van Ro & Jes!!

  • 24 November 2012 - 10:51

    Marion:

    Hé hallo daar! Hoop dat jullie genieten, maar dat zal zeker! Kijk al uit naar de berichten.
    Geniet van het heerlijke weer daar, want hier is het koud en mistig.
    Groetjes, Marion

  • 25 November 2012 - 10:56

    Monique:

    Lieve allemaal,
    Is het jullie goed bevallen in Scarborough? Dat uitzicht op de zee lijkt me heerlijk. Was het landen in Australië weer een beetje 'thuiskomen'? Ik hoop dat jullie inmiddels gewend zijn aan het tijdverschil en de temperatuur en dat jullie bijgekomen zijn van de vermoeiende reis - om maar niet te spreken van alle vermoeiende zaken die zich van tevoren afspeelden-. Zaterdag was hier een mistige, regenachtige dag en nu giert de wind om het huis. Oh ja, Leenstra heeft op de 1500 m Nesbitt in een rechtstreeks duel verslagen.
    Liefs, natuurlijk ook van ons mam

  • 25 November 2012 - 20:42

    Mieke V Berkel:

    Lieve mensjes. Heel veel plezier. En zeker veel genieten. Tante Fien stuurde nog een smsje Maar dat kwam bij mij aan. Ik heb er maar niks van gezegd. Anders wordt ze een beetje onzeker. Je moet zeker veel genieten. Met liefs moeder. Dan weet je dat. Ze denkt natuurlijk veel aan jullie. Ik was er nog de vrijdag. Ze zag er goed uit hoor. Veel groetjes van mij. Houwdoe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

René, Tineke, Remko, Dana en Bas

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 12907

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 18 December 2012

Familie Hermans down under

Landen bezocht: