Back home - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Familie Hermans - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Familie Hermans - WaarBenJij.nu

Back home

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 December 2012 | Nederland, Oisterwijk

18 december: TERUG IN HET NATTE, KOUDE EN GRIJZE NEDERLAND
Op zich verloopt de reis soepel, maar is wel erg lang hoor. Rond half zeven in de ochtend landen we op Schiphol. Het is er 4˚ en, hoe kan het ook anders, het regent er flink. Bah wat een somberheid en kou, brrrr. Maar de gedachten aan de reis maakt ons weer warm. We drinken een kop koffie en onze taxi naar Oisterwijk staat al klaar. Als we in de buurt van Oisterwijk komen is het gelukkig droog. Voor ons gevoel zijn we ook snel in Oisterwijk. Dit is natuurlijk ook maar een kleine afstand, vergeleken met de ritten die we tijdens onze reis hebben gehad.
En dan zijn we thuis na vier weken Australië en een terugreis van Melbourne naar Oisterwijk van 30 uur. Vlug de verwarming aan, want 14 graden is toch wel koud.

Het is dubbel om weer terug te zijn. Blij om iedereen weer te zien en Dana en Bas kunnen eindelijk Mylo weer zien.
En dankbaar dat we zo met z’n vijven deze bijzonder reis hebben kunnen maken en beleven. Deze vier weken zijn top verlopen. Fijn dat we ervaringen kunnen delen met elkaar. Want je kunt het aan anderen wel vertellen, het echt meemaken, zien, voelen en ervaren is toch iets anders en veel intenser. We zullen nog lang en regelmatig terugkijken op de bijzondere belevenissen en ervaringen.